Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

1. Wat zijn de openingstijden van SilverDome?

Onze openingstijden variëren per activiteit en seizoen. Raadpleeg onze Openingstijden pagina voor de meest actuele informatie betreft het schaatsen.

2. Hoe kan ik reserveren voor een activiteit of evenement?

Reserveren bij SilverDome kan op verschillende manieren, afhankelijk van de activiteit. Voor specifieke informatie over activiteiten/evenementen/schaatsen neem contact op met ons team via 079 330 5000 of info@silverdome.nl

3. Bieden jullie speciale arrangementen voor groepen aan?

Ja, we bieden diverse arrangementen voor groepen, zoals verjaardagsfeestjes, bedrijfsuitjes en schooluitjes. Ontdek onze Groepsarrangementen voor meer informatie en mogelijkheden.

4. Zijn er parkeermogelijkheden bij SilverDome?

Ja, we beschikken over ruim 700 parkeerplekken. Parkeren bij SilverDome is gratis!

5. Kan ik bij SilverDome materiaal huren voor activiteiten?

Ja, we bieden de mogelijkheid om materiaal te huren voor verschillende activiteiten, zoals schaatsen of materiaalverhuur voor evenementen.

6. Hoe kan ik op de hoogte blijven van evenementen en nieuws bij SilverDome?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en volg ons op social media om op de hoogte te blijven van onze evenementen, nieuws en speciale aanbiedingen. Mis niets en volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn.

7. Zijn er faciliteiten voor eten en drinken beschikbaar?

Ja, we hebben verschillende eet- en drinkgelegenheden binnen SilverDome. Ontdek onze culinaire opties op onze Eten & Drinken pagina.

Voor meer vragen, neem gerust contact met ons op via 079 330 5000 of stuur ons een mail naar info@silverdome.nl Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!

Neem contact met ons op

Wij staan klaar om jullie te helpen

Heb je vragen?

Wij helpen je graag aan het juiste antwoord

Parkeren is geen probleem bij SilverDome Zoetermeer. Ons gratis parkeerterrein biedt plaats aan ruim 700 auto’s. Op een paar minuten loopafstand kun je ook terecht om te parkeren.

Op loopafstand van het SilverDome kun je gebruikmaken van het openbaar vervoer. Randstadrail Halte van Tuylpark is het dichtstbijzijnde station. Kijk voor dienstregelingen en voor een vervoersadvies op de websites van de Nederlandse Spoorwegen: www.ns.nl en de algemene openbaar vervoer site: www.9292ov.nl.

Voor verloren voorwerpen kun je op werkdagen met onze receptie bellen: 079-330 50 00. Je kunt ook een email sturen: info@silverdome.nl waarna je eventueel kan worden doorverwezen naar de organisator van het evenement

Indien je in een rolstoel komt, kunt je zonder problemen naar de arena vanuit de hoofdentree. Zowel de hoofdentree als de zaal zijn gelegen op de begane grond. Er is op de begane grond een invalidentoilet beschikbaar. 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle acties